مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت:نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور تمام استان ها کشور، شهریور امسال در مشهد برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛«ابوالفضل مکرمی فر»، مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی    گفت:نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته پس از ده سال از 11 تا 15 شهریوردر مشهد برگزار خواهد شد.

مکرمی فر با بیان این که نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد در ایام پیک مسافرو با حضور تمام استان‌های کشوربرگزار می‌شود، ازکمیته‌های 12 گانه ستاد خدمات سفر استان دعوت کرد تا در نمایشگاه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها از جمله شهرداری مشهد نیزمی تواند برای معرفی فضا‌های سرگرمی و تفریحی خود در این نمایشگاه شرکت کند.

مکرمی فر با اشاره به قطعی بودن حضور 10 کشور خارجی در این نمایشگاه، خاطر نشان کرد:باتوجه به سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان‌ها، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی افزود:نمایشگاه صنایع دستی، جشنواره غذا، آوا‌ها، نوا‌های و آئین‌های محلی استان، همایش سرمایه گذاری از بخش‌های مختلف این نمایشگاه است.

انتهای پیام//م. ص
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.