نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را تهدید کرد در صورت ادامه عملیات در کرانه باختری، آتش بسی در غزه وجود نخواهد داشت.

نتانیاهو دندان تیز خود را به حماس نشان دادبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، بنیامین نتانیاهو -نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی- در پیامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تهدید کرد در صورت ادامه عملیات در کرانه باختری، آتش بسی در غزه وجود نخواهد داشت.

بر این اساس، نتانیاهو در این پیام تاکید کرد در صورتی که عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری ادامه یابد، علیه حماس در غزه اقدام خواهد کرد.

ظهر پنجشنبه در جدیدترین عملیات مقاومتی که در کرانه باختری انجام شد، سه نظامی این رژیم به هلاکت رسیدند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد هزاران منزل صهیونیست‌ها را که بدون مجوز در کرانه باختری احداث شده، قانونی خواهد کرد.

نتانیاهو پیشتر نیز دستور تخریب منزل عاملان عملیات مقاومتی در کرانه باختری را داده بود. وی از ارتش و نیروهای امنیتی نیز خواسته است تا شهر البیره را محاصره کرده و راه های ارتباطی در کرانه باختری را با ایجاد پست های ایست و بازرسی به شدت کنترل کنند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته سه جوان فلسطینی «اشرف نعالوه»، «صالح البرغوثی» و «جمال المطیر» را درحالی که آنها را مجریان عملیات‌های مقاومتی اعلام کردند، به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

گروه های مقاومت فلسطین از جمله جهاد اسلامی فلسطین صبح پنجشنبه اعلام کردند خون جوانان فلسطینی به هدر نخواهد رفت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار