تصاویری از جعبه فروش Honor View 20 در فضای مجازی دیده شده است که ظاهر آن را افشا می‌کند.

تصاویر جعبه Honor View 20 درفضای مجازی دیده شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آنر که فعالیت خود را تحت لیسانس هوآوی آغاز کرده بود، در یک مراسم رسمی که برگزار کرد، نمونه اولیه‌ای از Honor View 20 را برای حاضرشوندگان در رویداد به نمایش گذاشت. رونمایی رسمی این گوشی قرار است 26 دسامبر (5 دی) اتفاق بیفتد اما در حال حاضر در چین، اطلاعات زیادی از آن در حال فاش شدن است. آخرین اطلاعاتی که در فضای مجازی از این گوشی فاش شده، توسط یک کاربر چینی شبکه اجتماعی Weibo به دست آمده که یک تصویر از جعبه Honor View 20 را به اشتراک گذاشته است.

تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط این کاربر همچنین این گوشی را به نمایش می‌گذارد که شکل و شمایلی متفاوت نسبت به دستگاه پیش تولیدی آن دارد. این بدان معناست که شرکت آنر گوشی Honor View 20 را احتمالا برای مصرف‌کنندگان بتای خود و تأثیرگذاران شبکه‌های اجتماعی زودتر از موعد ارسال کرده است. در نتیجه احتمال دارد از این پس در فضای مجازی، بیشتر از این گوشی ببینیم.

تصاویر جعبه Honor View 20 درفضای مجازی دیده شد

در عین حال، آنر سه پوستر جدید برای به تصویر کشیدن دوربین داخل حفره روی نمایشگر Honor View 20 منتشر کرده است که هرکدام حیوانی را نشان می‌دهند که چشم آن‌ها به جای دوربین سلفی قرار داده شده است. نکته جالب دیگر در مورد این پوسترها این است که هرکدام با رنگی متفاوت طراحی شده‌اند و این نکته را یادآور می‌شوند که Honor View 20 قرار است در رنگ‌های آبی، خاکستری و قرمز عرضه شود.

تصاویر جعبه Honor View 20 درفضای مجازی دیده شد

همچنین انتظار می‌رود این گوشی با رابط کاربری EMUI 9.0 به صورت پیش فرض راهی بازار شود اما می‌توان این احتمال را هم داد که آنر از رابط کاربری Magic UI استفاده کند که برای گوشی Honor Magic 2 استفاده کرده بود.


بیشتر بخوانید: هوآوی از تولید گوشی Honor View 20 با دوربین 48 مگاپیکسلی خبر داد


انتهای پیام/

تصاویر جعبه Honor View 20 در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار