نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: دشمن هیچگاه به اهداف شوم خود علیه ملت ایران دست پیدا نمی‌کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری با اشاره به اینکه دشمن این آرزوی خود که ایران اسلامی را به دوران طاغوت برگرداند باید با خود به گور ببرد، گفت: دشمن هیچگاه به اهداف شوم خود علیه ملت ایران دست پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی اجازه نمی‌دهند امنیت کشور به خطر بیافتد، ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی فراموش شدنی نیستند و این یادواره‌ها گواه این مسئله است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در دنیا تمامی اعمال و رفتار ما مورد ثبت و درج قرار می‌گیرد و هیچکس از اعمال خود بی‌نصیب نمی‌شود، گفت: خداوند در آزمایش الهی بین بندگان خود تفاوتی قائل نمی‌شود.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به اینکه عدالت الهی در روز قیامت مشخص می‌شود و همه حساب و کتاب می‌شوند، افزود: در دنیا شاید بتوان پارتی بازی کرد، اما در آخرت در دادگاه الهی هیچگونه سفارشی قابل پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه ببینید امروزه پارتی بازی‌ها چه بساطی در کشور و ادارات ایجاد کرده است که قابل قبول نیست و ما نسبت به آن انتقاد داریم، گفت: آیا ادارات ما واقعا سالم است، میلیارد‌ها تومان وام به آسانی به بعضی از افراد می‌دهند، اما به مردم می‌خواهند ۲ میلیون تومان از این وام‌ها بدهند، هزارجور مانع می‌گذارند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه حمله تروریستی در چابهار در روحیه ملت ایران اسلامی تاثیری ندارد، افزود: امروز بیشتر از گذشته به وحدت نیاز داریم و همه باید در این راستا مشارکت کنیم.
انتهای پیام/آ

 دشمن در رسیدن به اهداف خود علیه ایران ناکام ماند

برچسب ها: مجلس خبرگان ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار