وال استریت ژورنال گزارش داد هکر‌های انفورماتیکی چین توانستند با هدف سرقت اطلاعات حساس، به ویژه طرح‌های موشکی، در سیستم‌های چندین مقاطعه کار نیروی دریایی آمریکا نفوذ کنند.

حمله هکر‌های چینی به سیستم‌های مقاطعه کاران نیروی دریایی آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، هکرهای چینی موفق به نفوذ در سیستم‌های مقاطعه کاران نیروی دریایی آمریکا شدند.

روز جمعه روزنامه «وال استریت» گزارش داد هکر‌های انفورماتیکی چین توانستند با هدف سرقت اطلاعات حساس، به ویژه طرح‌های موشکی، در سیستم‌های چندین مقاطعه کار نیروی دریایی آمریکا نفوذ کنند.

این روزنامه آمریکایی می‌نویسد در جریان این حمله، که در هیجده ماه گذشته به وقوع پیوسته است، اهداف متعددی را مورد هدف قرار داده اند که برخی از آن‌ها به طور صحیح سیستم‌های شان را ایمن نکرده بودند.

مقاله وال استریت ژورنال مبتنی بر اطلاعات جمع آوری شده توسط متخصصان و مسئولانی تهیه شده است که به اعتقاد آنها، ریچارد اسپنسر، وزیر نیروی دریایی آمریکا، دستور بررسی دستگاه‌های امنیتی کامپیوتری را صادر کرده است.

«راب جویس» یکی از مقامات بلندپایه «ان اس ای» (آژانس ملی امنیت) اعلام کرد که حملات هکرهای چینی ظرف ماه‌های گذشته تشدید شده است. از سوی دیگر، پکن هر گونه دخالت در کمپین حمله کامپیوتری را رد کرده است.

انتهای پیام/

نفوذ به سیستم‌های نیروی دریایی آمریکا با حمله سایبری هکرهای چینی

برچسب ها: حمله سایبری ، چین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار