روابط عمومی واموربین الملل سازمان اوقاف در پاسخ به مطلب «پنج اشتباه فاحش در دیکته رئیسی که برای خود و همکارانش پاداش میلیاردی تجویز کرد»، جوابیه‌ای را منتشر کرد.

پاسخ روابط عمومی سازمان اوقاف به مطلب در خواست پاداش میلیاردی یک مدیر کلبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف متن کامل این جوابیه به این شرح است:

«مدیرعامل محترم پایگاه اطلاع رسانی تابناک سلامٌ‌علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام، بازگشت به مطلب منتشرشده با شماره ۸۶۰۳۹۳ در مورخ ۲۳/۹/۱۳۹۷ با تیتر «پنج اشتباه فاحش در دیکته رئیسی که برای خود و همکارانش پاداش میلیاردی تجویز کرد» در آن رسانه، توضیحات ذیل از سوی روابط عمومی این سازمان به‌منظور شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی ارائه می‌شود: لذا شایسته است براساس قانون مطبوعات و خبرگزاری‌ها این جوابیه در همان صفحه و با همان فونت در اسرع وقت منتشر شود.

۱- در خصوص موضوع یادشده، تحقیقات لازم از مراجع ذیربط قانونی و واحد اجرایی مربوطه صورت پذیرفته و هرگز نتایج ارزشمند ناشی از فعالیت‌های صورت گرفته در پرونده‌ی حقوقی مربوطه تحت تأثیر فضاسازی‌های غیراصولی و غیرقانونی قرار نخواهد گرفت.
ضمن آنکه هرگونه حق‌وحقوق مربوط به اشخاص و وکلایی که در پرونده‌های مربوط به موقوفات دخیل بوده‌اند و نص صریح قانون نیز به منافع آنان اشاره داشته، محفوظ و لازم الرعایه است.

۲- هیچ‌یک از مکاتبات مطرح‌شده در سایت‌ها مورد موافقت سازمان متبوع قرار نگرفته و هیچ‌گونه ترتیب‌اثری داده نشده است.

۳- سازمان اوقاف و امور خیریه، در دوره‌ی مدیریتی جدید خود و در راستای وظایف قانونی‌اش، ضمن اطمینان‌بخشی به کلیه‌ی هم‌وطنان در حفظ میراث جاویدان وقف، تقاضا دارد هرگونه خطا و انحراف از موازین را جهت اصلاح و برخورد قانونی به شماره تلفن ۲۶-۶۴۸۷۱۲۲۵-۰۲۱ و یابه نشانی اینترنتی news.oghaf@gmail.com اطلاع دهند.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۲۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
سلام
امیدوارم سازمان بازرسی در مورد اوقاف دقیق تر ورود کنه خصوصا در مورد خانه های موقوفاتی و وام های کم بهره کلان