مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان؛

کرمان در هاکی داخل سالن جزو استان های شناخته است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کرمان در هاکی داخل سالن جزو استان های شناخته شده است و ما انتظار داریم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی رییس هیئت هاکی استان کرمان که با حضور سرپرست فدراسیون در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، به برگزاری مجامع باقی مانده انتخاباتی هیئت ها اشاره کرد و گفت: ترافیک کار مجمعی تا پایان سال زیاد است که امیدواریم به لطف خدا و همت همه ی همکاران بتوانیم این مجامع را به اتمام برسانیم.

وی ضمن خداقوت به ایرانمنش، رییس اسبق هیئت هاکی استان، وی را از پیشکسوتان و خیران ورزشی یار استان کرمان دانست که بی منت در همه ی زمینه ها، چه سخت افزاری و چه نرم افزاری همیشه حامی ورزش استان بودند.

امیری خراسانی افزود: شرایطی پیش آمد که ما کم سعادت شدیم از حضور وی در هیئت هاکی، ولی مطمئناً این انسان بزرگ مثل همیشه در کنار هیئت هستند و با پیشنهادات سازنده شان کمک خواهند کرد تا ما پیشرفت بهینه ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: کرمان در هاکی داخل سالن جزو استان های شناخته شده است و ما انتظار داریم این روند ادامه پیدا کند.

امیری خراسانی به انتخابات آینده ی فدراسیون هاکی اشاره و ابراز امیدواری کرد: فدراسیون جدیدی که شکل می گیرد، روی این استان حساب ویژه ای باز کند و حداقل کرسی های این استان در فدراسیون بیشتر از این ها باشد.

وی با اعلام اینکه پیش از این ایرانمنش، رییس اسبق هیئت هاکی استان، عضو هیئت رییسه فدراسیون بودند، یادآور شد: امیدواریم باز هم از حضور وی استفاده شود و همچنین پس از تشکیل فدراسیون، در کمیته های آن، در کرسی های بیشتری از پتانسیل های استان استفاده کنند.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت هاکی استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، هاکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار