وزیر ارتباطات از کاربران خواست تا دیدگاه‌های خود را در مورد خدمات الکترونیک با هشتگ خدمت_آسان به اشتراک بگذارند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در توییتر از اولین تجربه مردم در دریافت خدمات دولت الکترونیک در صدور کارت سوخت نوشت و اظهار امیدواری کرد که این خدمات مورد رضایت مردم واقع شده باشد. آذری جهرمی همچنین از کاربران خواست اگر تجربه مشکلاتی را در این مسیر داشتند با هشتگ #خدمت_آسان به اشتراک بگذارند. او در این پست به کاربران اطمینان داد  نظرات‌شان رویت خواهد شد:

«امیدوارم اولین تجربه فراگیر خدمات دولت به مردم از طریق #دولت_الکترونیکی در صدور کارت سوخت، مطلوب مردم خوب ایران واقع شده باشد. اگر در این مسیر با مشکلاتی مواجه شدید که تصور می‌کنید امکان بهبود دارد، آن‌را با هشتگ #خدمت_آسان به اشتراک بگذارید. دیدگاه‌های شما را دنبال خواهیم کرد».

نظرات خود درباره خدمات الکترونیک را به هشتگ #خدمت_آسان به اشتراک بگذارید

پس از آن علیرضا آل داوود کارشناس فضای مجازی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت:


«خدمت_آسان یعنی چرخ را دوباره اختراع نکردن و از تجربه بقیه کشور ها درس گرفتن، چرا همین خدمات کارت سوخت بر بستر یک پیام رسان داخلی اجرا نشد؟».

نظرات خود درباره خدمات الکترونیک را به هشتگ #خدمت_آسان به اشتراک بگذارید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار