رئیس دفتر ارتباطات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: منابع تحقیق کشور تا حد زیادی متاثر از اندیشه مادی غرب است.

بهره گیری از منابع غربی برای تحقیق، مبنای معنویت زدایی خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عباس سدهی رئیس دفتر ارتباطات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز یک شنبه ۲۵ آذر در چهارمین همایش تبین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای گفت: تدابیر مقام معظم رهبری در این سالها موجب شده همه تدارکات دشمنان اعم از تحریم و تهاجم فرهنگی هیچ اثری در حرکت نظام اسلامی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه تدابیر فرمانده معظم کل قوا موجب اقتدار منطقه ای، عمق راهبردی، اقتدار دفاعی و شکست توطئه های دشمنان شده، افزود: این اندیشه ناب موجب تحسین دوست و دشمن و بالندگی ایران اسلامی در سطح جهان شده است.

سردار سدهی گفت: پژوهش اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی امری ضروری است و متاسفانه منابع تحقیق ما تا حد زیادی متاثر از اندیشه مادی غرب است و این مبنای معنویت زدایی خواهد بود.

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح تاکید کرد: با این روش تحقیق نمی توان به حق دست یافت به همین دلیل برای شناخت اندیشه های رهبر معظم انقلاب باید با روش دینی و اصولی را بکار برد.

سردار سدهی در پایان با بیان اینکه روش باید در برگیرنده ارزش ها باشند، تاکید کرد: اگر از اصول اندیشه مقام معظم رهبری و روش تحقیق اسلامی برای تولید علوم انسانی استفاده کنیم می توانیم به تولید علم متناسب با ارزش های انقلاب اسلامی برسیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت دفاع ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار