سمیرا مهدوی کارگردان گفت:تماشاچیان پس از پایان نمایش می گویند که یک ساعت را با حال خوش سپری کردیم.

هیاهو برای هیچ در «از اونور کارائیب کشوندیش اینجا چیکار؟!»/نمایشی که حال همه را خوب می کندسمیرا مهدوی کارگردان نمایش «از اونور کارائیب کشوندیش اینجا چیکار؟!» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت:نمایش نامه «از اونور کارائیب کشوندیش اینجا چیکار؟!» براساس صحبت من با نگار دوستی ثانی نویسنده نمایش نامه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه به لحاظ موضوعی به این نتیجه رسیدیم که نگار دوستی ثانی نمایش نامه را نوشته و من کارگردانی کار را انجام بدهم،گفت:طنز از مهمترین  ویژگی های این نمایش است که جامعه امروز به آن نیاز دارد.

مهدوی ادامه داد: اتفاق‌های این نمایش براساس کاراکتر‌های امروزی جامعه است. در واقع تلاش ما ارائه طنز بوده تا تماشاگر با نمایش احساس صمیمیت کند.

کارگردان نمایش «از اونور کارائیب کشوندیش اینجا چیکار؟!» با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از نمایش بیان کرد: تماشاچیان پس از پایان نمایش می گویند که یک ساعت را با حال خوش سپری کردیم. این نمایش مخصوص مخاطب تئاتری نیست و تمام اقشار جامعه می توانند به تماشای آن بنشینند.

وی افزود: مخاطبان با شخصیت‌ها احساس نزدیکی می‌کنند چرا که که از دل جامعه است و سعی کردیم در قصه، موضوع هیاهو برای پوچی لحاظ شود. این موضوع به این معنی است که مردم خود را مشغول اتفاقاتی غیرمهم می‌کنند که پوچ بوده است.

مهدوی درخصوص انتخاب بازیگران نمایش گفت: بازیگران نمایش را به همراه خانم دوستی  انتخاب و سعی کردیم از بازیگران نزدیک به شخصیت‌های نمایش استفاده کنیم تا نیاز به گریم زیاد نداشته باشند.

خلاصه نمایش:
دو دوست در یک خانه زندگی می‌کنند. یک اتفاق آن‌ها را درگیر می‌کند و...

نگار دوستی ثانی نویسنده، پژمان عبدی، محمدعلی حسینعلی پور، حامد فعال، آنالی شکوری، راحله طاهری بازیگران نمایش «از اونور کارائیب کشوندیش اینجا چیکار؟!» هستند.

گفتنی است؛ این نمایش از ۷ آذر تا ۳ دی هرشب ساعت ۱۹ در خانه نمایش مهرگان بر روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار