زنگ نمایش «مکعب» همزمان با افتتاحیه تماشاخانه سیمرغ به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، زنگ نمایش «مکعب» به کارگردانی علی سلیمانی همزمان با افتتاحیه تماشاخانه سیمرغ با حضور چندتن از هنرمندان به صدا درآمد.

محسن احتشامی مدیر تماشاخانه سیمرغ در ابتدای افتتاحیه این تماشاخانه گفت: امروز این تماشاخانه با کار زیبای آقای سلیمانی به نام مکعب افتتاح می‌شود. به امید خدا از این به بعد ما را حمایت کنید و سالن را تبلیغ کنید. نه به خاطر ما بلکه به خاطر تئاتر به این دلیل که هر چقدر که سالن‌ها بتوانند رونق بیشتری داشته باشند، قطعاً چرخ این هنر بسیار اصیل و بسیار گرانقدر بهتر می‌چرخد و همه با هم می‌توانیم از هنر هنرمندان لذت ببریم.

در ادامه رحمت امینی از کارگردانان و نمایشنامه نویسان کشورمان بیان کرد: همیشه خیلی خوشحال می‌شوم سالنی به سالن‌های تئاتر ما اضافه شود. چند دهه است برای تئاتر می‌جنگیم و خودمان را ثابت می‌کنیم. همیشه مانع جلوی راهمان است. خوشحالم که با همت دوستان و به ویژه با حضور آقای سلیمانی، همسر و دخترشان این سالن افتتاح می‌شود. امیدوارم رونق پیدا کند.

وی افزود: دوستان به دانشکده هنر و معماری اشاره کردند. این دانشکده یکی از بهترین‌ها بود و افراد بی نظیری را تحویل جامعه داد.

امینی با اشاره به نمایش «مکعب» تصریح کرد: مکعب کاری است که به عنوان اولین کار تاریخ تماشاخانه سیمرغ ثبت می‌شود و امیدواریم این ثبت در طی یک ماه آینده به عنوان یکی از کار‌های پررونق باشد.

کمند امیرسلیمانی یکی از مهمانان حاضر در مراسم افتتاحیه نیز گفت: بجز اینکه از دانشکده ما خیلی از افراد فارغ التحصیل شدند، به جرأت می‌توانم بگویم ورودی ما بعد از این همه سال یکی از بهترین ورودی‌هاست که تقریباً ۸۰ درصد از بچه‌ها وارد بازار کار شدند یا حتی آن زمان هم کار می‌کردند. به همین دلیل ما بچه‌های آن سال تعصب خاصی نسبت به یکدیگر داریم و وقتی آقای سلیمانی تماس گرفتند، من خیلی خوشحال شدم که قرار است در اولین روز اجرای این نمایش حضور داشته باشم.

گفتنی است؛ از میهمانان ویژه این مراسم می‌توان به احسان عبدی پور، سروش طاهری، محمد فرشته نژاد، باران صالح علا، احمد بهرامی و ... اشاره کرد.

نمایش «مکعب» کاری از گروه تئاتر تجربه آذر و دی ۹۷ ، ساعت ۱۹ در تماشاخانه تازه تاسیس سیمرغ روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار