علی‌رغم توطئه دشمنان انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب دستاوردهای قابل توجه و چشمگیری را برای کشور در پی داشته است.

جمهوری اسلامی توی این ۴۰ سال چیکار کرده ؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروزی انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون دستاوردهای ارزشمند و گرانقدری را برای مردم در سراسر کشور به همراه داشته است.

پیشرفت در همه عرصه‌های علمی، آموزشی، پزشکی، پژوهشی و فرهنگی و اجتماعی به وضوح در کشور نمایان است و علی‌رغم توطئه دشمنان داخلی و خارجی پیشرفت چشمگیری را پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پی داشته است.

رشد و توسعه  مراکز علمی و پژوهشی و همچنین ایجاد فرصت برابر برای ادامه تحصیل همه افراد در دانشگاه‌های کشور و افزایش تعداد مراکز دانشگاهی برای از بین رفتن تبعیض موجود میان اقشار مختلف جامعه به لحاظ فرصت‌ آموزش و تحصیل تنها بخشی از اهداف و آرمان‌های شکل گیری انقلاب اسلامی بوده که تا کنون محقق شده است.

البته سیاستگذاران و برنامه‌ریزان دارای مسئولیت در دستگاه‌های مختلف باید همه دغدغه و تلاش خود را در جهت کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی متمرکز کرده و برای بکارگیری آن‌ها در مشاغل مرتبط با تحصیلاتشان برنامه‌ریزی کنند.

در ادامه فیلمی کوتاه از دستاوردهای علمی و پزشکی انقلاب اسلامی ایران را مشاهده می‌کنید که به موفقیت‌های چشمگیر پژوهشگران و محققان در حوزه پزشکی پرداخته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.