یازدهمین مرحله سود حاصل از فروش و صادرات فرآورده‌های نفتی از ابتدای طرح سوخت مرزنشینان به حساب حدود ۱۹ هزار خانوار مرزنشین استان واریز شد.

واریز مرحله یازدهم سود فروش سوخت به حساب مرزنشینان خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، احمدیزدان پناه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به اقدامات سازمان همیاری به عنوان کارگزار سوخت مرزی در استان، گفت: با تلاش‌های انجام شده از ابتدای امسال تا قبل از شروع فصل زمستان، ۴ مرحله سود حاصله از فروش و صادرات فرآورده‌های نفتی به حساب خانواده‌های مرزنشین استان واریز شده است.

وی افزود: تلاش برای واریز منظم سود این طرح به حساب خانواده‌های ۳ شهر مرزی تحت پوشش در استان است و در هر مرحله مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به حساب اهالی ۲۴ روستای تایباد با ۵ هزار و ۷۲۱ خانوار، ۶۶ روستای تربت جام با ۱۰ هزار و ۲۳۰ خانوار و ۹ روستا از شهرستان خواف با ۲ هزار و ۸۹۷ خانوار واریز می‌شود.

یزدان پناه تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان فرآورده‌های نفتی را به عنوان کارگزار تعاونی مرزنشینان طبق نرخ‌های مصوب کمیته مرکزی تعیین نرخ به کشور افغانستان صادر می‌کند که سود حاصله در مجموع به حساب حدود ۱۹ هزار خانواده مرزنشین روستانی در خراسان رضوی واریز می‌گردد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح کاهش قاچاق سوخت، بهبود معیشت مرزنشینان، مهاجرت معکوس روستاییان از شهر‌ها به روستا‌های محدوده مرز و تثبیت جمعیت پایدار است که امیدواریم با توسعه اشتغال و تحرک بخشی به فعالیت‌های قانونی و رونق اقتصادی درجداره مرز این اهداف تحقق یابد.
 
انتهای پیام // ف.م
 

واریز سود حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی به حساب خانواده‌های مرزنشین خراسان رضوی

برچسب ها: نفت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.