رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: خانواده حمل و نقل کشور خدمت های فراوانی را برای مردم فراهم آورده است.

نخستین یادواره شهدای حمل و نقل در مشهد برگزار شد/ خانواده حمل و نقل، خادمان زحمتکش کشوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در مراسم ۲۶ آذر، روز ملی حمل و نقل گفت: این نهاد با تمام توان برای حل مشکلات در خدمت دولت است.

وی افزود: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و دشمن می‌خواهد از این مشکلات به نفع خود بهره ببرد همچنان که در ماه‌های اخیر دشمن تلاش کرد با سوء استفاده از مشکلات رانندگان آن‌ها را به اعتصاب دعوت کند و در مقابل نظام قرار دهد که در برابر مردم شکست خورد.

حسن پور با بیان اینکه خانواده حمل و نقل کشور ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است افزود: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال خدمات بسیار به کشور کرده است که باید قدر آن را بدانیم.

جواد وحدتی فرد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: بیش از ۹۸ درصد بخش حمل و نقل رانندگانی هستند که در این زمینه سرمایه گذاری بسیار کرده اند و نیازمند تسهیلات و حمایت‌های بیشتری از سوی دولت هستند.

وی تصریح کرد: در شمال و شرق کشور برخی رفتار‌های کشور‌های افغانستان و ترکمنستان شرایط حضور رانندگان ایرانی در این کشور‌ها را سخت و تبدیل به دغدغه و ایجاد برخی مشکلات کرده است که نیازمند توجه بیشتر می‌باشد.

در نخستین یادواره شهدای حمل و نقل مشهد با حضور خانواده ۱۶ شهید حمل و نقل جاده‌ای و ۶ خانواده شهید مدافع حرم بخش اصناف مشهد برگزار شد.

انتهای پیام//آ. ف


بیش از ۹۸ درصد فعالان حمل و نقل، نیازمند حمایت بیشتر

برچسب ها: حمل و نقل ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.