مدیرکل راهداری خراسان رضوی گفت: قیمت‌های حمل و نقل جاده‌ای از ابتدای دی ماه امسال بر اساس تن‌کیلومتر در ۸ طبقه نوع کالا و وسیله نقلیه محاسبه می‌شود.

اعلام سیستم قیمتگذاری در حوزه حمل و نقلبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، ، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در نشست خبری به مناسبت ۲۶ آذر، روز حمل و نقل گفت: از ابتدای دی ماه، قیمت‌گذاری‌ها براساس مسیر‌های کوتاه و بلند و نیز مسیر‌های کم تردد و پر تردد محاسبه می‌شود.

وی تصریح کرد: ار ابتدای امسال با ۲۱۰ شرکت متخلف برخورد شده که ۱۸ مورد پلمب شده است و علت برخورد‌ها هم گرانی قیمت، رانندگی ناایمن، تاخیر در حرکت، عدم اطلاع‌رسانی دقیق و خدمت‌رسانی مطلوب بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در بخش دیگری از این نشست خبری گفت: خبر‌های منتشر شده در رابطه با افزایش کرایه و کمبود اتوبوس در روز‌های پایانی ماه صفر صحت نداشت و به جز مسیر مازندران که تاخیری ۳ ساعته به‌دلیل تقاضا‌های بالا داشت سایر مسیر‌ها به‌خوبی مدیریت شد و بدون تاخیر به سمت مقاصد خود حرکت کردند.

نصری افزود: در آستانه فصل زمستان طرح زمستانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی آغاز شده است و این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی سال ۹۸ ادامه می‌یابد.

انتهای پیام//م. م
 

طرح زمستانه راهداری در فصل زمستان

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.