حجت الاسلام والمسلمین پناهیان تشریح کرد؛

بهترین راه برای آسوده‌تر زندگی کردن+ فیلم

در این خبر با بهترین راه رسیدن به آسودگی در زندگی دنیوی در کلام حجت الاسلام و المسلمین پناهیان آشنا شوید.

بهترین راه برای آسوده‌تر زندگی کردن+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زندگی انسان‌ها همواره به یک شکل پیش نمی‌رود و به قول معروف از لحظه تولد تا روز مرگ دست‌اندازهای فراوانی پیش روی انسان قرار دارد.

امید بستن به خداوند متعال و رضایت دادن به قضا و قدری که برای بندگان خود رقم می‌زند به همراه تلاش و کوششی که برای زندگی به کار می‌گیریم، میزان آرامش و رضایت ما را از داشته‌هایمان  بیشتر و کنار آمدن با نداشته‌ها را برای ما آسان می‌کند.

سرنوشت انسان با دعایی که به درگاه الهی دارد قابل تغییر است و سفارش و توصیه اهل بیت علیه السلام همواره بر این مسئله بوده که انسان در هر حالتی ضمن توکل بر خداوند متعال برای بهبود شرایط خود به او پناه برده و با دعا و استغاثه خود را از مشکلات پیش رو را رها کند.

بهترین و عالی‌ترین راه برای آسوده زندگی کردن این است که روح و ذهن و خیال خود را با توجه همیشگی به خداوند عالمیان و اعتماد به قدرت و مهربانی او و رحمت واسعه‌اش توکل کرده و در مواقع گرفتاری نیز تنها به خدا پناه ببرد.


بیشتر بخوانید: بپذیریم که زندگی یک امتحان گذرا است +عکس 


در ادامه این خبر ویدئویی کوتاه و تامل برانگیز از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان کارشناس مذهبی مشاهده می‌کنید که درباره نقش توکل و اعتماد به خدا به بیان توضیحاتی می‌پردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار