مایکروسافت طرحی جدید به ثبت رسانده است که گجتی پوشیدنی برای کمک به بیماران پارکینسون خواهد بود.

مایکروسافت طرح گجتی را برای کمک به بیماران پارکینسون ثبت کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمانی که شرکت مایکروسافت در سال 2015 دستبند هوشمند خود را معرفی کرد، این شرکت هیچ محصولی از گجت‌های پوشیدنی تولید نکرده است. با این وجود، دستبند این شرکت چندین فناوری همراه داشت که بیشترین میزان حجم اکسیژن را فعال می‌کرد. به نظر می‌رسد مایکروسافت در زمینه گجت‌های پوشیدنی ناآشنا نباشد و پتنت اخیری که به ثبت رسانده، می‌تواند نوید چنین خبری را بدهد. مدارک ذکر شده نشان می‌دهند که این طرح مربوط به یک دستگاه پوشیدنی است که در ژوئن سال 2017 به ثبت رسیده اما به تازگی توسط USPTO منتشر شده است. مانند همه پتنت‌ها، این مورد نیز در بسیاری از بخش‌ها جامع و نامفهوم است اما اصل آن بسیار تأثیرگذار به نظر می‌رسد.

ظاهرا، در قلب این دستگاه مجموعه‌ای از محرک‌ها قرار داده شده است که در یک راه قرار می‌گیرند و می‌توانند تنظیمات را در موقعیت خود قرار دهند. با سنسورهایی خاص و با هم کار کردن برخی سنسورها هدف آن‌ها این است که بهترین کار خود را در صدد کاهش یا تثبیت حرکات غیر ارادی در یک مفصل یا حتی کل بدن انجام دهند.

مایکروسافت طرح گجتی را برای کمک به بیماران پارکینسون ثبت کرد

اگر این دستگاه به درستی کار کند، به نظر می‌رسد که دارای تاثیر زیادی در جهت پیشرفت زندگی افرادی باشد که از بیماری پارکینسون رنج می‌برند و در شرایط بدتری قرار دارند. از ویژگی‌های جالب این دستگاه می‌توان به باتری آن اشاره کرد که گفته می‌شود با یک بار شارژ شدن توانایی روشن ماندن در طول یک روز کامل را خواهد داشت. همچنین اشاره‌هایی به پروتکل‌های ارتباطی از جمله وای-فای و بلوتوث و اپلیکیشن همراه برای گوشی‌های هوشمند می‌شود در نتیجه کاملا واضح است که این دستگاه هوشمند قابلیت ردیابی و گزارش را خواهد داشت. قابلیت دیگر این گجت پوشیدنی به نظر گزارش سلامت عمومی بدن خواهد بود.

همه شرکت‌ها و خبرگزاری‌ها منتظر مایکروسافت خواهند بود تا این طرح خود را به یک محصول واقعی تبدیل کند تا بتواند سلامت عمومی جامعه جهانی را تغییر دهد.


بیشتر بخوانید: مایکروسافت زمان دقیق اضافه نمودن زیرنویس به پاورپویت را اعلام کرد


انتهای پیام/

طرح جدید مایکروسافت برای گجت پوشیدنی خود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار