رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:مراحل ارزيابی و قيمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپوليس حداكثر تا دو ماه آينده انجام خواهد شد.

واگذاری جدی سرخابی‌های پایتخت/قيمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپوليس تا دو ماه آينده انجام می شودبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی در ارتباط تلفنی با برنامه تیتر امشب شبکه خبر در خصوص واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: با توقف 3 و نیم ساله مجددا زمینه برای فروش این دو تیم به بخش خصوصی مهیا شده است.

وی ادامه داد: فرصت کافی و برابر برای همه علاقمندان از طریق مزایده و مشخص شدن قیمت پایه توسط هیئت واگذاری اعلام خواهد شد.

رئيس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه این دو باشگاه بورسی نیستند گفت: مراحل ارزيابی و قيمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپوليس حداكثر تا دو ماه آينده انجام خواهد شد.

وی در مورد علت توقف 3 و نیم ساله فروش این دو تیم پایتخت گفت: حدود 135 نماینده مجلس به هیئت وزیران نامه نوشتند و توقف فروش دو تیم استقلال و پیروزی به بخش خصوصی خواستار شدند.

پوری حسینی با بیان اینکه این مرتبه تصمیم بر این است که بجای فروش برند و ورزشگاه، سهام شرکت فروخته شود.

وی  افزود: تا قبل از عيد مزايده واگذاری استقلال و پرسپوليس انجام می شود.

رئيس سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: رویکرد واگذاری این دو تیم در دولت دوازدهم به صد در صد رسیده است.

وی ادامه داد: امیدواریم که کسانیکه اهل فوتبال هستند و علاقمند هستند بر عکس دوره های قبل پیش قدم شوند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد قیمت پایه این دو باشگاه گفت: قیمت پایه دست هیئت واگذاری است از طرفی همه چیز پول نیست.

واگذاری از طریق بورس بهترین حالت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس


بر اساس این گزارش نایب رئیس اتاق بازرگانی گفت: دارایی فیزیکی در فروش دو تیم سرخابی‌های پایتخت وجود ندارد بلکه فروش دو برند است.

سلاح ورزی گفت: بهترین حالت برای واگذاری این دو تیم به بخش خصوصی عرضه آن از طریق بورس است تا بخش خصوصی در بازار سرمایه برای سرخابی ها تامین سرمایه کند.

وی افزود: می توان در این مقوله از تجربه مشابه کشورهای دیگر هم استفاده کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خصوصی سازی ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار