سازمان خصوصی سازی در اجرای تصمیم هیأت وزیران مبنی بر خصوصی‌سازی باشگاههای فرهنگی-ورزشی استقلال و پرسپولیس، آماده سازی و واگذاری سهام این دو باشگاه را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان خصوصی سازی در اجرای تصمیم اخیر هیأت محترم وزیران مبنی بر خصوصی سازی باشگاههای فرهنگی-ورزشی استقلال و پرسپولیس، آماده سازی و واگذاری سهام این دو باشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.

بسمه تعالی

فراخوان دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات صاحبنظران و خبرگان

پیرامون واگذاری باشگاههای فرهنگی-ورزشی استقلال و پرسپولیس

به اطلاع می رساند سازمان خصوصی سازی در اجرای تصمیم اخیر هیأت محترم وزیران مبنی بر خصوصی سازی باشگاههای فرهنگی-ورزشی استقلال و پرسپولیس، آماده سازی و واگذاری سهام این دو باشگاه را در دستور کار خود قرار داده است. لذا با توجه به ابعاد اجتماعی و فرهنگی باشگاههای مذکور و حساسیت‌های موجود در خصوص واگذاری آنها و ضرورت توجه به نقطه نظرات، تجربیات، مستندات و تحقیقات صورت پذیرفته در این زمینه، از کلیه صاحبنظران، اساتید و دانشگاهیان، علاقه مندان و خبرگان باشگاههای یاد شده دعوت می شود تا پیشنهادات، مطالعات و مستندات خود را در قالب گزارش یا مقاله، فایل الکترونیکی، فایل صوتی، مکتوب و ... در خصوص نحوه آماده‌سازی، قیمت‌گذاری، روش واگذاری و نظارت پس از واگذاری این دو باشگاه از طریق آدرس الکترونیکی sorkhabi@ipo.ir به این سازمان ارسال و یا با شماره تلفن ۱۹-۸۸۰۸۹۹۰۱ داخلی ۲۶۲۴ تماس حاصل نمایند.

بدیهی است سازمان خصوصی سازی از نظرات و پیشنهادات مفید و ارزنده دریافتی در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه نهایت بهره‌برداری را خواهد نمود و در فرآیند اجرایی واگذاری سهام این دو باشگاه هرگونه رهیافت از طریق این فراخوان را مورد توجه قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۶ ۲۶ آذر ۱۳۹۷
باشگاه محترم خبرنگاران جوان و البته با تجربه لطفا به خواهش من از طرف خودم و همکارانم که همگی در کار ساختمان هستیم و به نوعی کارگر ساختمان هستیم ای سوال رو از نه سازمان خصوصی سازی بلکه از ریئس مجلس بپرسید لطفا ما کارگران و بخش زیادی از مردم عادی سهام عدالت نداریم بخدا ما مستاجر هم هستیم در حالی که صاحب خونه ی ما همه سهام عدالت دارند ولی ما نداریم اخه این چه عدالتیه به داد ما برسید از شما زحمت کشان باشگاه کمال قدردانی و سپاسگژاری داریم انشاالله منتظره خبر خوبتون هستیم که ما و بچه های ما هم سهامدار بشیم خدا به شما عوض خیر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۶ آذر ۱۳۹۷
من قسطی می خوام استقلال رو بخرم. ماهی دومیلیون می تونم بدم میشه به من بدین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۶ آذر ۱۳۹۷
نههههههههه جدییییییییی فکر نکنم اشتباه شده مگه میشه اینا از دولت پول نگیرن
Iran (Islamic Republic of)
Saloo
۲۱:۲۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۷
مگه میشه مگه داریم ...... تاج و کفاشیان بفرماین بیرون خود ب خود حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۰:۴۱ ۲۶ آذر ۱۳۹۷
با این شرطی که گذاشتین که هر کسی که قرمز میخواد آبی رو هم باید اشانتیونننننننن ببره هیچ کسی نمیاد بخره قرمز666666666666تومان آبی 000000000000خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
بی مزه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
چقدر بامزه ای
آخرین اخبار