رئیس سازمان خصوصى سازى گفت: افرادی معتقد هستند خصوصی شدن باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ممکن است در نتیجه انتخابات تاثیر داشته باشد.

پوری‌حسینی: افرادی تصور می‌کنند با خصوصی سازی سرخابی‌ها می‌توان در انتخابات دخالت کردبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرعلی اشرف پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصى سازى درباره روند واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: مسئله واگذاری سرخابی‌ها را نباید از یک بُعد نگاه کنیم. نباید فکر کنیم مقصر وزیر ورزش و یا مجلس شورای اسلامی بوده که تا این لحظه استقلال و پرسپولیس واگذار نشدند. افرادی معتقد هستند خصوصی شدن باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ممکن است در نتیجه انتخابات تاثیر داشته باشد.

پوری حسینی درباره شرایط واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: در مزایده‌هایی که در گذشته برگزار کردیم افرادی را که دوست داشتیم پا پیش بگذارند نیامدند، اما برخلاف انتظار آن‌هایی که آمدند تحمیلی و سفارشی بودند و به نظر می‌رسید که با هدف خاصی قصد گرفتن امتیاز سرخابی‌ها را دارند.

او خاطر نشان کرد: موضوع اهلیت بسیار مهم است و بیشتر فساد‌هایی که در مزایده‌ها به وجود می‌آید به خاطر همین مسئله است. ۳ اهلیت جدید برای واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گذاشتیم و اعلام کردیم باید بررسی شود که فرد متقاضی از لحاظ امنیتی و مالی مشکلی نداشته باشد.

رئیس سازمان خصوصى سازى درباره آینده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: هر شخص یا گروهی که استقلال یا پرسپولیس را در اختیار بگیرد باید ضرر و زیان این ۲ باشگاه را بپذیرد. برآورد ما این است که اواخر سال مراحل انجام مزایده برگزار می‌شود. می‌خواهیم کار را به دست کاردان بسپاریم و نمی‌خواهیم به نحوی قیمت گذاری کنیم که کسی نتواند برای گرفتن امتیاز این باشگاه‌ها پا پیش بگذارد.


بیشتر بخوانید:

هنوز مجوزی برای مزایده باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دریافت نکرده ایم

تشریح خصوصی سازی سرخابی‌ها از زبان معاون وزیر ورزش

یوسف نژاد:دولت در خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس کم لطفی می‌کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار