سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: هتل ۵ ستاره‌ای که در روستای برکه چوپان شهرستان کنگان در حال ساخت است، دهه فجر تکمیل خواهد شد.

هتل ۵ ستاره شهرستان کنگان دهه فجر تکمیل می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ارغوان مهدی زاده در بررسی روند ساخت این طرح اقامتی گفت: این هتل یکی از طرح‌های مهم اقامتی در استان بوشهر است که با توجه به روند پیشرفت آن، به عنوان یکی از طرح‌های افتتاحی در دهه فجر مطرح است.

وی افزود: امیدواریم پس از افتتاح ساختمان هتل، این مرکز اقامتی تا پایان سال تجهیز و آماده میزبانی از گردشگران نوروزی شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به موقعیت ویژه این هتل، یادآور شد: این هتل در نزدیکی سه قطب گردشگری قرار دارد؛ از یک طرف به کوهستان، از طرفی به دریا و از سوی دیگر به منطقه اقتصادی و پالایشگاهی متصل است.

مهدی زاده با بیان جایگاه استان بوشهر در حوزه گردشگری، ادامه داد: امروز استان بوشهر به عنوان یک مقصد گردشگری در کشور شناخته شده است و آمار‌های تخت‌های اقامتی نشان دهنده روند رو به رشد حضور گردشگر در این استان است.

وی بیان کرد: هنوز در این منطقه ظرفیت ایجاد مراکز اقامتی وجود دارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر تاکید کرد: همه برای رونق گردشگری تلاش می‌کنیم تا به عنوان صنعتی پایدار در استان و کشور نهادینه شود.

انتهای پیام/ک

تلاش برای رونق گردشگری در جنوب استان بوشهر

برچسب ها: هتل ، گردشگری ، پارس جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.