علی کفاشیان پس از سال های فعالیت به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از کمیته فوتسال استعفا داد.

استعفای هوشمندانه کفاشیان از فدراسیون فوتبالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ( ۲۷ آذر ۱۳۹۷) علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان از سمت استعفا داد و به جای او داود پرهیزکار که سابقه فعالیت چندین ساله در فدراسیون فوتبال کشورمان را دارد جایگزین شد.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در این باره گفت: کفاشیان به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان تنها از سمت فدراسیونی خود یعنی ریاست کمیته فوتسال استعفا داده و با این حال اما او هنوز رییس لیگ برتر فوتسال است و به کار خود در این حوزه ادامه خواهد داد.

سلیمانی درباره با انتصاب پرهیزگار گفت: طبق قانون باید افرادی که جوان هستند روی کار بیایند و پرهیزگار نیز یکی از آن افراد است. پرهیزگار سابقه ۲۰ ساله در فدراسیون فوتبال کشورمان دارد و در حال حاضر نیز ریاست کمیته فوتسال را بر عهده گرفته است.

با این تفاسیر کفاشیان همچنان به عنوان یک عضو در‌ فوتسال ایران فعالیت خواهد کرد و باید منتظر بود و دید آیا سایر روسای بازنشسته فدراسیون فوتبال برای ادامه دادن به فعالیت های ورزشی خود به سازمان های مردم نهاد به اصطلاح خصوصی پناه خواهند برد یا خیر.


بیشتر بخوانید:

سرپرستان کمیته فوتسال و تعیین وضعیت مشخص شدند

دلیل امضا نشدن قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال چیست؟

دعوای فدراسیون فوتبال و وزارت علنی شد/ تمام لایه‌های پنهان یک دعوای حقوقی!


انتهای پیام /

علی کفاشیان از کمیته فوتسال استعفا داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار