جذب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی در سرخس/ بهره مندی سه هزار و ۲۰۰ خانوار سرخسی از خدمات و کمک کمیته مداداز ابتدای امسال تاکنون ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به‌منظور ایجاد اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سرخس از منابع بانک‌ها و کمیته امداد جذب و پرداخت کرده است.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی رضا دادمحمدی رئیس کمیته امداد سرخس گفت: نتیجه سفر افزایش اعتبارت اشتغال از پنج میلیارد تومان به ۱۵ میلیارد تومان است که از ابتدای امسال تاکنون این اداره ۱۰ میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه را به‌منظور ایجاد اشتغال مددجویان تحت حمایت این اداره از منابع بانک‌ها و کمیته امداد جذب و پرداخت کرده است.

وی در حاشیه بازدید مسئولان شهرستان از پروژه کارگاه‌های اشتغال و خودکفایی از سه برابر شدن اعتبارات اشتغال امسال این اداره با توجه به سفر مهندس فتاح خبر داد و افزود: با جذب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از ابتدای امسال تاکنون ۶۵۰ طرح اشتغال ایجادشده است و باتوجه به پیشینه شهرستان در مشاغل دام‌پروری و کشاورزی، خوشبختانه بیشترین طرح‌های اجرایی توسط کمیته امداد در این حوزه‌ها بوده است.

رئیس کمیته امداد سرخس گفت: اداره امسال مشاغل جدیدی مانند کارگاه تولیدی جوراب، روغن‌گیری دانه‌های روغنی، فرت بافی، بسته‌بندی خشکبار، تولید قارچ و تولید کیک و کلوچه سنتی را برای مجریان طرح‌های اشتغال با درآمد مناسب اجرا کرده است.

دادمحمدی افزود: آستان قدس رضوی اختصاص زمین به متراژ دو هزار مترمربع و ارائه امکانات و کمیته امداد تجهیز و بهره‌برداری از کارگاه‌های اشتغال را عهده دارد که خوشبختانه ۵۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۱۳۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم مشغول به کار شدند و در حال حاضر سه هزار و ۲۰۰ خانوار سرخسی از خدمات و کمک‌معیشت ماهانه بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام//ا.آ


کمک آستان قدس برای تجهیز کارگاه‌های اشتغال سرخس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.