سرپرست فدراسیون والیبال ایران گفت: با کولاکوویچ مذاکره کردیم و قرار است او به ایران سفر کند تا به همکاری با این مربی ادامه دهیم.

داوری: با کولاکوویچ ادامه می‌دهیم/ باید به خوش‌خبر فرصت داد!به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال،  در پایان مجمع سالانه فدراسیون والیبال، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خوشبختانه مجمع خوبی برگزار شد. دلیل برگزاری این مجمع این بود که درباره مصوبات هیات رییسه صحبت شود. تقویم ورزشی، امور استان ها، اعزام‌ها و ... جزو مصوبات هیات رییسه است که تاییدیه مجمع را نیاز دارد. از سال ۹۶ تا ۹۷ این تاییدیه و هزینه‌ها مورد تایید مجمع قرار نگرفته بود و برای بسته شدن این بحث و بررسی هزینه‌ها نیاز به برگزاری این مجمع بود. باید همه چیز قانونی می‌شد که بشود به دستگاه‌های نظارتی کشور پاسخ گو بود.

او ادامه داد: موضوع دیگری که برگزاری مجمع را لازم الاجرا کرد، این بود که من به عنوان سرپرست در فدراسیون والیبال حضور پیدا کرده ام و هر کاری که نیاز است انجام دهم و هر هزینه‌ای که باید انجام دهم، باید به تایید مجمع برسد. به همین مناسبت برای پیشگیری از اختلاف نظر‌ها این مجمع برگزار شد و اعضا هم به مصوبات سال ۹۶ تا ۹۷ تاییدیه دادند و هم به نحوه فعالیت مالی بنده به عنوان سرپرست فدراسیون،

داوری در ادامه در خصوص بحث دبیری فدراسیون، خاطر نشان کرد: درباره دبیر فدراسیون باید بگویم که از همان ابتدا که وارد فدراسیون شدم بحث دبیری فدراسیون را پیگیری کردم. به دو گزینه رسیدیم که به زودی یک نفر از بین این دو نفر انتخاب خواهد شد. این هفته یا هفته آینده تصمیم نهایی گرفته خواهد شد و نام این فرد را اعلام خواهیم کرد.

کولاکوویچ 18 دی به ایران می آید

سرپرست فدراسیون والیبال در خصوص بحث قرارداد کولاکوویچ که این روز‌ها مطرح شده است، اظهار داشت: قرارداد کولاکوویچ تا سال ۲۰۲۰ موجود است و نمی‌توان آن را فسخ کرد. ما کاری نمی‌توانیم بکنیم و باید اجرا کنیم. اگر ما اقدامی بکنیم ضرر و زیان آن برای ما است. ما با کسانی که صاحب نظر هستند از جمله مربیان و دستیاران ایگور کولاکوویچ مذاکره و مشورت کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که با ایگور صحبت کنیم. برای او ایمیلی فرستادیم و کولاکوویچ اعلام کرد که ۱۸ دی ماه به ایران سفر خواهد کرد. آن زمان درباره قرارداد بسته شده با ایگور صحبت خواهیم کرد و در تلاشیم امتیازاتی بگیریم از وی و بند و قرارداد‌های لازم را اعمال کنیم. در نهایت به دنبال این هستیم که بتوانیم از وجود این مربی در بهترین شرایط بهره‌مند شویم.

داوری درباره جابجایی پر سر و صدای امیر خوش خبر و برکناری وی از سمت سرپرستی فدراسیون والیبال، گفت: باید به خوش خبر فرصت بدهیم. او یکی از زحمت کشان والیبال بود و در موفقیت‌های تیم ملی نقش بسیار مهمی داشته است. مدیریت خوب و رابطه خوب خوش خبر با تیم ملی والیبال به نتایج خوب کمک کرده است و این واقعیت را نمی‌توان نادیده گرفت. خوش خبر اعلام کرده که به تیم ملی باز نمیگردد، اما باید به او فرصت داد و ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید:داورزنی: مقام معظم رهبری پیگیر والیبال هستند 


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست فدراسیون والیبال در مجمع سالانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار