اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از اردوی قطر برای برگزاری مراسم بدرقه خود به جام ملت‌های آسیا راهی کیش می‌شوند.

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران در کیش برگزار می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته(دوشنبه) برای برگزاری آخرین اردوی آماده سازی خود پیش از جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا که از ۱۵ دی تا ۱۲ بهمن ۹۷ در امارات برگزار می شود با ۲۱ بازیکن راهی قطر شد تا اردویی ۱۶ روزه را در کمپ اسپایر قطر برگزار کند.

نحوه عزیمت ملی پوشان فوتبال ایران به دوحه و غیبت مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان در ساختمان پک در زمان این اعزام حواشی زیادی در پی داشت و کارلوس کی روش و شاگردانش نسبت به بی توجهی و بی احترامی مسئولان ورزش کشور به ویژه وزیر ورزش و جوانان در ماه های اخیر نسبت به تیم ملی گلایه هایی را مطرح کردند.

با این وجود لحظاتی پیش مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی مرکز ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: قرار نبود تیم ملی اینگونه به قطر برود و ما هم مراسم بدرقه نداشتیم. در جزیره کیش مراسم بدرقه‌ای را پیش‌بینی کرده ایم و پیش از اینکه تیم ملی به امارات برود به ایران باز می گردد و آخرین جایی که حضور دارد کیش است. اکنون درباره زمان برگزاری مراسم حضور ذهن ندارم اما زمان لندینگ هواپیما برای حرکت به سمت کیش مشخص و همه مسائل برنامه ریزی شده است.

به این ترتیب تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری سه بازی تدارکاتی مقابل قطر در تاریخ ۱۰ دی به کشورمان باز می گردد و پس از برگزاری مراسم بدرقه در کیش راهی امارات خواهد شد تا در گروه چهارم جام ملتهای آسیا به مصاف یمن، ویتنام و عراق برود.


بیشتر بخوانید:

تاج: حمایت از تیم ملی حمایت از فوتبال کشور است/ مراسم بدرقه تیم ملی را در کیش برگزار می کنیم

افتتاح زمین مصنوعی مرکز ملی فوتبال با حضور مسئولان فدراسیون

استعفای هوشمندانه کفاشیان از فدراسیون فوتبال


انتهای پیام/

زمان مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار