عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در سفر به شهرستان فراهان نگاه ویژه مجلس به حوزه رفاه و تامین اجتماعی در بودجه ۹۸ خبرداد.

نگاه ویژه مجلس به حوزه رفاه و تامین اجتماعی در بودجه ۹۸حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: با توجه به پوشش بیش از نیمی از جمعیت کشور توسط سازمان تامین اجتماعی، مجلس شورای اسلامی، نگاه ویژه‌ای به حوزه رفاه و تامین اجتماعی در بودجه سال آینده دارد.

حسینی، افزود: بنده بر مسائل و چالش‌های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اهمیت این حوزه در کشور و وجود بحران صندوق‌های بازنشستگی و همچنین لزوم اصلاحات پارامتریک در قوانین و مقررات اشراف دارم.

وی اضافه کرد: رویکرد دولت در بودجه سال آینده باید مبتنی بر هدایت منابع به سمت اولویت‌های مهم کشور باشد تا سطح معیشت مردم در سال ٩٨ ارتقاء و بهبود یابد.

جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی به ریاست حسینی نماینده مردم شهرستان‌های تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری فراهان برگزار شد ومدیران این حوزه، مشکلات و چالش‌های بودجه‌ای دستگاه‌های خود را بیان کردند و سپس پیشنهادات خود در خصوص بودجه سال ٩٨ را ارائه دادند.

انتهای پیام / ج

سخنان عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در باره رفاه و تامین اجتماعی در بودجه ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.