نیرو‌های حماس سرانجام پهپاد اسرائیلی که چندی پیش در غزه سقوط کرده بود را بازسازی کردند.

بازسازی  پهپاد اسرائیلی که چندی پیش در غزه سقوط کرده بود،توسط  نیروهای حماس+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جنایات رژیم صهیونیستی با همدستی آمریکا در طول این سال‌ها علیه مردم کشور فلسطین از جمله فجیع‌ترین جنایات در طول تاریخ است و ماجرای کودک‌کشی این رژیم غاصب عامل نفرت مردم جهان از سران جنگ‌طلب اسرائیل است.

خبر سقوط پهپاد اسرائیلی در اواسط تیر ماه سال 96 در  اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه، خبری بود که توسط مرکز اطلاع رسانی فلسطین منتشر شد و پس از آن سایر رسانه‌های دنیا نیز به تشریح جزئیات آن پرداختند.

بنابر خبر منتشر شده از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) این پهپاد را ساقط کرده‌ بودند و البته برخی از منابع خبری نیز علت سقوط این پهپاد را وجود نقص فنی آن اعلام کردند.

حال با تلاش نیروهای حماس این پهپاد اسقاطی مورد بازسازی قرار گرفته و نیروهای حماس فلسطین دوباره آن را به پرواز درآورده‌اند. در ادامه فیلم کوتاهی از به پرواز در آمدن این پهپاد که با توانمندی نیروهای فلسطینی حماس تعمیر شده است را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوار غزه ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار