معرفی کتاب؛

روایت دلدادگی شهید اسداللهی به امام حسین(ع) در «شاهرگی برای حریم»

کتاب «شاهرگی برای حریم» آسمانی شدن شهید حمیدرضا اسداللهی را به رشته تحریر در آورده است.

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه کتاب‌های مدافعان حرم به رشته تحریر درآمده تا نشان دهد همیشه پرچمدارانی هستند که بیرق حقانیت اسلام ناب محمدی را به هر قیمتی به دوش می‌کشند تا اسلام در جهان پیروز و زنده نگاه داشته شود.

شهید پاسدار حمیدرضا اسداللهی، متولد ۱۵ بهمن ۱۳۶۳ در تهران بود. او اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای در عرصه‌های تربیتی و فرهنگی در کشورهایی چون پاکستان و عراق و لبنان انجام داد.

شهید اسداللهی از خادمان حسینی در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۴ در شهر حلب سوریه و با اصابت ترکش خمپاره به گردن به شهادت رسید.

او یک شب قبل از اعزام به منطقه در حرم امام رضا (ع) وصیت خود را برای همسر، فرزندان، پدر و مادر، خواهر و برادر و صحبت‌های خود را با امام زمان (عج) و حضرت آیت الله خامنه‌ای و همه مسلمانان جهان نوشت.

به مناسبت سالروز شهادت مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی به معرفی کتاب «شاهرگی برای حریم»  می‌پردازیم. این کتاب به قلم سمانه خاکبازان و توسط انتشارات روایت فتح  در سال ۱۳۹۶ و در ۲۶۴ صفحه به این شهید بزرگوار تقدیم شده است.  

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

«چند روزی مانده بود به عید غدیر، روزی که قرار بود خطبه عقد ما خوانده شود. در ماشینش نشسته بودیم و می‌خواستیم برویم خرید که گفت: می‌خوام یه چیزی بهت بگم!

گفتم چی؟

گفت: قبل از اینکه بیام خواستگاری رفتم پابوس امام رضا (ع). ازشون خواستم که کمکم کنن. پابوس حضرت معصومه (س) هم رفتم و بازم دل بستم به کمکشون. وقتی روز تولد امام رضا (ع) بهم جواب بله دادی، خیلی خوشحال شدم. رفتم هیات. باورت میشه هیچ سالی جشن امام رضا (ع) اینطوری نبود!

نگاهش کردم و لبخند زدم. در دلم گفتم: امام حسین (ع) ممنونتم. کسی رو نصیبم کردی که دلش به عشق شما گره خورده!»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار