مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از رشد ۴۵ درصدی مناسب سازی ساختمانهای اداری در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در هفدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان کرمانشاه که با حضور اعضای ستاد در استانداری کرمانشاه برگزار شد گفت : بحث مناسب سازی یکی از اصلی ترین مطالبات جامعه معلولین و جانبازان از سازمان بهزیستی است.

وی از رشد ۴۵ درصدی مناسب سازی ساختمانهای اداری در استان کرمانشاه خبر داد و گفت : مناسب سازی و حل مشکلات عبور و مرور در اولویت قرار دارد.

وی سامانه معبر را جهت ثبت شکایات معلولین از دستگاههای اداری معرفی کرد و یادآور شد: اگر معلولی از دستگاهی شکایت کند سازمان بهزیستی به عنوان ناظر شکایات واصله را بررسی می کند و این کار به معنای زیر سوال بردن آن دستگاه نیست.

قادری همچنین گفت: در قانون جدید این موضوع بسیار جدی عنوان شده و اگر عدم دسترس پذیری برای معلولین در دستگاهی ثابت شود و آن دستگاه مانعی برای معلولین داشته باشد مجازات حبس تعذیری را هم در نظر گرفته اند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اذعان داشت: قانون عصای سفید و دسترس پذیری معلولین از نظر شاخص عمومی و اختصاصی در دستگاههای اجرایی گام عملی در اجرای مناسب سازی است.

قادری اظهار داشت: دستگاه متولی مناسب سازی حمل و نقل عمومی برای معلولان مشخص شود و همچنین بخث مناسب سازی بانک ها مدنظر باشد .

 

 

انتهای پیام/د

بحث مناسب سازی یکی از اصلی ترین مطالبات جامعه معلولین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.