قطع کمک برنامه جهانی غذای سازمان ملل به ۲۰۰ هزار فلسطینی

برنامه جهانی غذای سازمان ملل اعلام کرد به علت کمبود منابع مالی، خدمات رسانی به نزدیک به ۲۰۰ هزار فلسطینی را متوقف خواهد کرد.

قطع کمک برنامه جهانی غذای سازمان ملل به ۲۰۰ هزار فلسطینیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، برنامه جهانی غذای سازمان ملل اعلام کرد به علت کمبود منابع مالی، خدمات رسانی به نزدیک به 200 هزار فلسطینی را که در کرانه باختری اشغالی و نوار غزه ساکن هستند متوقف خواهد کرد.

بر این اساس، برنامه جهانی غذا روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد به 57 میلیون دلار دیگر نیاز دارد تا در سال 2019 به تامین مواد غذایی برای 360 هزار فلسطینی فقیر و از کار افتاده ادامه بدهد.

از جمله افرادی که در معرض پیامدهای کمبود بودجه قرار دارند 27 هزار فلسطینی در کرانه باختری اشغالی هستند که هیچ خدماتی دریافت نخواهند کرد و 166 هزار نفر دیگر نیز در کرانه باختری و نوارغزه با کاهش خدمات روبرو خواهند شد.

فلسطینی ها در سال جاری میلادی با کاهش شدید بودجه روبرو خواهند شد. این کسری بودجه زمانی نمود بیشتری پیدا کرد که آمریکا اعلام کرد تامین مالی آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) و برنامه های کمک رسانی آمریکا را قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، سازمان ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار