مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت:‌ حفظ و ایجاد اشتغال در استان اردبیل نیاز به همدلی مردم و مسئولان دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جلسه شورای قشرکارگری استان اردبیل با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال در استان نیاز به همدلی و استفاده همه آحاد مردم و به ویژه مسئولان از کالای ایرانی است.

وی با بیان اینکه امروز کشورمان در یک جنگ اقتصادی تمام عیار می باشد تاکید کرد: در شرایط جنگ اقتصادی، کارگران امروز همان بسیجیان زمان جنگ تحمیلی هستند و کارفرمایان نیز فرماندهان این بسیجیان که با اتحاد و هبستگی چرخه اقتصادی کشور را به گردش در می آورند و باعث رونق اقتصادی می شوند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در ادامه افزود: امروز سه قشر می تواند شعار مقام معظم رهبری را محقق نماید دولت با تسهیل گری شرایط و ارائه مشوق های لازم و با بکار گیری روش های مختلف از کارگران و کارفرمایان که دوضلع دیگر این عرصه می باشند حمایت نماید.

رحیمی با اشاره به اینکه با حمایت از کارگران بایستی آنان را با علم و دانش روز آشنا نمود خاطر نشان کرد: کارآفرینان با بکار گیری روش های نوآورانه و کار خلاقانه و کارگران با آگاهی از علم و فن آوری روز با تولید محصولات با کیفیت در پیشرفت و دوام اقتصادی کشور اقدام کنند.

وی بیان کرد: شورای قشر بسیج کارگری هم در این راستا در صدد گره گشایی از مسائل و مشکلات کارگری و کارگاه ها می باشد و با کمک و همکاری با کارفرمایان در جهت حفظ فرصت های شغلی موجود، رفاه کارگران تلاش می کند.

انتهای پیام/ح

حفظ فرصت های شغلی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۷:۰۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
تولیدات _حمایت از کالای ایرانی و معیشت مردم که حفظ تولیدات و اشتغال و زندگی سالم مردم را شامل می شود دوبازوی حمایتی کشور در جنگ اقتصادی هستند