ویژه برنامه «یلدا و لبخند» برای سومین سال متوالی از رادیو ایران پخش خواهد شد.

همراه ویژه برنامه «یلدا و لبخند» رادیو ایران باشیدساجد قدوسیان تهیه کننده رادیو، در گفتکو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژه برنامه «یلدا و لبخند» گفت: ویژه برنامه «یلدا و لبخند» برای سومین سال متوالی از رادیو ایران پخش خواهد شد. هر سال اجرای برنامه به عهده علیرضا جاوید نیا بود. امسال پریچهر بهروان به همراه جاوید نیا میهمان خانه‌های مردم می‌شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال خوبی ار برنامه هر ساله ما شده است؛ امسال تغییراتی هم در برنامه داشتیم؛ یک ساعت به زمان پخش برنامه اضافه شده است و امسال جمعه از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۴ با مخاطبان رادیو ایران همراه هستیم.

این تهیه کننده عنوان کرد: هر یک ساعت در برنامه تفالی بر دیوان حافظ می زنیم که با صدای پیشکسوتانی چون امیر نوری، بهروز رضوی و رشید کاکاوند خوانده می‌شوند. محمد عیوضی، عباس محبی، مهین برزویی و بیوک میرزایی  هم به عنوان مهمان در این ویژه برنامه حضور دارند.

قدوسیان درباره بخش‌های مختلف برنامه بیان کرد: توجه ویژه‌ای به آداب و رسوم استان‌ها و شهر‌های مختلف ایران داریم و گزارش‌هایی از حال و هوای یلدا در شهر‌های مختلف پخش می‌شود. هر سال چند موسیقی طنز در شب یلدا رونمایی می‌کنیم و امسال هم موسیقی طنز از برنامه «یلدا و لبخند» پخش می‌شود. بخش‌های نمایشی کوتاه هم در چند بخش تقدیم شنوندگان رادیو ایران خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار