به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران برای سومین سال متوالی، آیین یلدای حماسه در آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی امام علی (ع) ساری برگزار شد.

آرزو، ولی پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: دورهمی یلدایی حماسه با شرکت جانبازان قطع نخاعی و برخی از کارکنان اداره کل کتابخانه عمومی استان در آسایشگاه جانبازان ساری برگزار شد.

وی با بیان اینکه مطابق آئین و رسوم سنتی، در این شب، دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه شکل می‌گیرد افزود: برای یاد کردن از بزرگان و خوبانی همچون جانبازان دفاع مقدس و بهره مندی از این کتاب‌های ناطق مقاومت و پایداری در این آسایشگاه حضور یافتیم و با برگزاری محفلی دل آرا، به استقبال شب یلدا رفتیم.

ولی پور گفت: یلدای حماسه در جمع این دلیرمردان درسی است که به ما نهیب می‌زند تا خودمان برای خواندن کتاب حماسه شان، فرصت سازی کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران افزود: در این دورهمی دو کتاب در زمینه ایثار و شهادت شهدا و جانبازان هشت دفاع مقدس با عنوان گردان قاطرچی‌ها و ترکش ولگرد به نویسندگی داوود امیریان خوانده شد.

انتهای پیام/آ

جانبازان ساروی به استقبال یلدا رفتند

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.