معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان از مردمی بودن بیش از۸۰ درصد فعالیت‌های سازمان بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران کریمیان، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان  با شاره به فعالیت های بهزیستی گفت: در حال حاضر بیش از 80 درصد فعالیت‌های سازمان بهزیستی خوزستان توسط مردم و مراکز غیردولتی در حال انجام است.

وی افزود: یکی از مهم ترین برنامه‌های سازمان بهزیستی نظارت مستمر و قانونمند بر عملکرد موسسات و مراکز غیر دولتی تحت نظارت خود است  تا این مراکز بر اساس اهداف بهزیستی و اساسنامه‌های خود فعالیت همچنین با شفاف‌سازی مالی، ثبت و ضبط تمامی فعالیت‌ها، بررسی درآمدها و هزینه‌ها موجب افزایش اعتماد عمومی و گسترش امور خیر درجامعه شوند.

کریمیان بیان داشت: سازمان بهزیستی بر اساس ماده 26 قانون تنظیم مقررات مالی دولت مصوب سال 1380 ؛ مسئولیت صدور مجوز برای متقاضیان مراکز 13 گانه، موسسات غیر دولتی و خیریه‌ها را دارد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان کرد: بیش از هزار و 700 مرکز غیر دولتی و120 موسسه خیریه غیر دولتی با مجوز سازمان بهزیستی در استان فعالیت می‌کند.

وی گفت: راه اندازی این مراکز و مؤسسات  با حضور خیرین و مردم موجب توسعه کمی و کیفی خدمات بهزیستی به اقشار تحت پوشش سازمان، مشارکت بیشتر آحاد مردم و خیرین در رفع آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی در استان شده است.

انتهای پیام/م

بهزیستی خوزستان بیشتر با همکاری مردمی فعالیت می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار