فرماندار آمل از اختصاص ۶۷ میلیاردتومان برای اشتغال فراگیر در این شهرستان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدجعفر رسولی فرماندار شهرستان آمل در جلسه اشتغال فراگیر با بیان اینکه ۱۱۱ پرونده حوزه اشتغال روستایی در سامانه کارا بررسی شد، گفت: این تعداد پرونده با تسهیلات ۳۱ میلیارد تومان برای تصویب نهایی به استان ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۷ پرونده با تسهیلاتی ۱۹ میلیارد تومانی از استان به بانک‌ها ارجاع داده شد، افزود: اشتغال ایجاد شده توسط این پرونده‌ها ۲۲۶ نفر است.

فرماندار شهرستان آمل با بیان اینکه ۶۳ پرونده در حوزه جهادکشاورزی در سامانه کارا بررسی شد، ادامه داد: ۲۳ ملیارد تومان میزان تسهیلات پرونده‌های حوزه کشاورزی است.

رسولی با اشاره به اینکه ۲۵ پرونده در حوزه کشاورزی از استان تایید و برای پرداخت به بانک‌ها معرفی شدند، تاکیدکرد: ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان میزان تسهیلاتی است که در حوزه کشاورزی در استان تایید و برای پرداخت به بانک اماده دریافت تسهیلات هستند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه ۶۷ میلیارد تومان میزان سهمیه آمل در زمینه تسهیلات فراگیر است، گفت:تعداد ۱۰۷ پرونده با تسهیلاتی معادل ۱۴۹ میلیار تومان در حوزه فراگیر پس از بررسی در شهرستان به استان ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه دو برابر جذب شهرستان آمل پرونده در حوزه فراگیر به استان معرفی شد، گفت: ۳۴ پرونده در حوزه فراگیر در آمل  ۲۶ میلیارد تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت شد.

وی ادامه داد: میزان اشتغال پیش بینی شده برای ۳۴ پرونده تعداد ۲۴۴ نفر است.

انتهای پیام/آ

۶۷ میلیارد تومان میزان سهمیه آمل در زمینه تسهیلات فراگیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.