دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سردار منصوری را فرمانده خداجو، دلیر، پاکباز و بااخلاص دوران دفاع مقدس معرفی کرد.

سردار منصوری از فرماندهان خداجو، دلیر، پاکباز و بااخلاص دوران دفاع مقدس بود به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکشنبه ۲۵ آذر سردار سرتیپ پاسدار قدرت‌اللّه منصوری فرمانده مخلص قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه، در عروجی شهادت‌گونه به لقااللّه پیوست.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود با گرامیداشت یاد سردار منصوری، او را فرمانده‌ی خداجو، دلیر، پاکباز و بااخلاص دوران هشت سال دفاع مقدس معرفی کرد.

محسن رضایی در اینستاگرام خود نوشت:

یادگاری دیگر از سال‌های پر حماسه در عروجی شهادت گونه اوج گرفت و به دیدار دوست شتافت.

سردار سرتیپ پاسدار #قدرت_الله_منصوری از فرماندهان خداجو، دلیر ، پاکباز و با اخلاص دوران #دفاع_مقدس بود که داوطلبانه و ایثارگرانه در جبهه‌ها حضور یافت و پس از دوران ٨ ساله مقاومت نیز مسئولیت‌های خطیری را در فرماندهی تیپ ٢١ امام رضا (ع)، فرماندهی لشکر ۵ نصر، فرماندهی قرارگاه قدس و فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی #سپاه به عهده گرفت.

وداع با این #فرمانده سربلند و پرافتخار، یاد آور خاطرات پاکی است که سرمایه معنوی این سرزمین و رهتوشه راه حق طلبی و آرمانخواهی ملت ماست. نامش بلند و راهش پر شوکت و پر شکوه باد.

سردار منصوری از فرماندهان خداجو، دلیر، پاکباز و بااخلاص دوران دفاع مقدس بود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار