فرماندار شهرستان تفت گفت: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بی‌نظیر گردشگری تفت نقش تأثیرگذاری در رشد و توسعه پایدار این شهرستان و ایجاد اشتغال دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد محامدی، فرماندار شهرستان تفت در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی میراث فرهنگی شهر تفت، گفت: شهرستان تفت با داشتن آثار تاریخی , فرهنگی و مناطق ییلاقی روستایی می‌تواند از این ظرفیت بهره ببرد و درزمینه توسعه صنعت گردشگری سرآمد باشد.

فرماندار شهرستان تفت افزود: توسعه بوم گردی‌ها و سرمایه‌گزاری هدفمند در بخش صنعت گردشگری برای ایجاد رفاه گردشگران می‌تواند فرصت‌های شغلی پایداری را برای جوانان فراهم کند.

محامدی گفت: استفاده از ظرفیت بالای صنعت گردشگری در این شهرستان و برنامه‌ریزی درزمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی با حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی می‌تواند صنعت گردشگری را در شهرستان رونق بخشد.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان با استقبال از حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف شهرستان تفت ادامه داد: شهرستان تفت در حوزه گردشگری دارای بیشترین بازده برای سرمایه‌گذاری است چراکه این شهر در سطح کشور نیز به‌عنوان شهر نمونه گردشگری طبیعی برگزیده‌ شده است.

فرماندار و جمعی از مسئولان در این برنامه از خانه‌های قدیمی در دست مرمت با همکاری بخش خصوصی و میراث فرهنگی، حمام قدیمی دربند میرزا، کوچه‌باغ‌های مرمت‌شده شهر تفت و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان تفت بازدید کردند.
انتهای پیام/ ا

شهر تفت , شهر نمونه گردشگری طبیعی کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.