خطیب نماز جمعه یزد با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش روی مردم خاطرنشان کرد: مسئولان باید در میان مردم باشند و خود را تافته جدابافته ندانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛حجت الاسلام آیت اللهی خطیب نماز جمعه شهر یزد در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی گفت: خوشبختانه قوه قضائیه در این مدت در برخورد با اخلال گران اقتصادی اقدامات انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام آیت اللهی تاکید کرد: فقط اقدامات قضایی مشکل را حل نمی‌کند بلکه برای ایجاد آرامش اقتصادی در جامعه، برنامه ریزی و تدبیر مسئولان اجرایی هم نیاز است.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه دلیل افزایش قیمت ها، فقط از افزایش قیمت دلار و ارز نبود گفت: اگر دلیل گرانی‌ها بخاطر ارز است، چرا با وجود پائین آمدن قیمت دلار، قیمت اجناس هنوز پائین نیامده و فشار اقتصادی بر شانه مردم است.

حجت الاسلام آیت اللهی علت مشکلات اقتصادی را بی تدبیری و سوء مدیریت برخی مسئولان اجرایی دانست و اظهار داشت: متاسفانه برخی مسئولان به فکر ریاست و حزب و جناح خود هستند و به مشکلات مردم توجهی ندارند.

خطیب نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه مردم پشتوانه نظام و انقلابند و همیشه در صحنه‌های مختلف حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب ثابت کرده اند خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیریت، مقام و پست، قدرت نیست بلکه وسیله‌ای است برای خدمتگذاری به مردم و مسئولان نظام خود را خادم آن‌ها بدانند.

حجت الاسلام آیت اللهی در ادامه سخنان خود همچنین ضمن تبریک سالروز تولد پیامبر بزرگ الهی حضرت عیسی مسیح (ع) گفت: آنحضرت پیامبری است که در سوره مریم، قرآن کریم به پاک بودن او و مادرش مریم مقدس تصریح کرده است.

انتهای پیام/ا

آرامش اقتصادی در جامعه، نیازمند برنامه ریزی و تدبیر مسئولان اجرایی  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار