استاندار اردبیل گفت: مدیران بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی موانع سرمایه‌گذاران را در ماه‌های اخیر برطرف و به سهولت رونق تولید و اشتغال کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در سی و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: مدیران بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی موانع سرمایه‌گذاران را در ماه‌های اخیر برطرف و به سهولت رونق تولید و اشتغال کمک کرده‌اند.

وی گفت: ما در کنار برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف شنیدن درد دل سرمایه‌گذاران و فعالان عرصه اقتصادی و تولیدی برگزار می‌کنیم و در کنار آن بازدیدی را نیز از چندین واحد تولیدی انجام می‌دهیم.

وی از بازدید اعضای این ستاد از شرکت آرتانمین سبز تولیدکننده انواع ظروف کریستال، شرکت تعاونی تولید پوشاک و آرتاسویل در شهرک صنعتی اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: عمده مشکلات طرح شده در این بازدیدها مربوط به پرداخت تسهیلات و برخی موانع بانکی بوده که با مساعدت بانک‌ها قرار شد به سرعت این موانع برطرف شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: در سالی که تمام تمرکز و تلاش ما بر ایجاد اشتغال جدید است نباید حتی یک فرصت شغلی را از دست بدهیم و یا با تعطیلی برخی واحدها اهداف کارآفرینی ما مختل شود.

بهنامجو از شرکت شهرک‌های صنعتی خواست؛ تا در تامین زمین مورد نیاز واحدهای تولیدی و متقاضیان واحدهای جدید تلاش و مساعدت لازم را انجام داده و نسبت به تقسیط فروش حق امتیاز برخورداری از زمین در شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

رونق تولید و اشتغال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.