مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از راه اندازی سامانه پروژه‌های عمرانی جهت حذف کاغذ از سیستم اداری و ثبت اطلاعات به صورت الکترونیکی خبر داد.

علی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی به منظور ساماندهی جامع در خصوص ایجاد اطلاعات، بررسی، ثبت و کنترل پیشرفت پروژه‌های عمرانی تحت شبکه در یزد راه اندازی شد.

وی افزود: این سامانه قابلیت‌های متعددی از قبیل دسترسی و بررسی امکان اطلاعات مربوط به پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها، دسترسی به نوع گردش کاری، آسان کردن حجم کار‌های اجرایی در قبل و حین انجام پروژه و کنترل نهایی پروژه را دارا است.

علیخانی با بیان اینکه این سامانه با امکان دسترسی مدیران، کاربران سازمانی، پیمانکاران، ناظران و مشاوران مرتبط با این موضوع در سطح کشور طراحی شده، تصریح کرد: هدف از راه اندازی این سامانه حذف کاغذ از سیستم اداری و در دسترسی و بایگانی اطلاعات به صورت الکترونیکی است.

مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد اظهارداشت: برنامه آموزشی مدیریت سامانه پروژه‌های عمرانی با هماهنگی ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ۴ دی ماه به مدت سه روز در استان یزد متناسب با نوع مخاطبان در سطوح مختلف برای مدیران، معاونین و کارشناسان وپیمانکاران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ ا

سامانه پروژه‌های عمرانی در استان یزد راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.