نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از سوم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برپا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از سوم تا هشتم دی ماه با حضوربیش از ۵۰ تولید کننده، صادرکننده و فعال در این زمینه از استان‌های آذربایجان شرقی، قم، همدان، اردبیل، گلستان، مرکزی، فارس، اصفهان، زنجان، خراسان، یزد، چهارمحال و بختیاری، قزوین و تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گفته طاهرخانی، شرکت کنندگان در این نمایشگاه محصولات و تولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم، گبه، گلیم، فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری، فرش بختیاری، ملزومات بافت فرش عرضه می‌کنند.

طاهرخانی افزود: حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی، آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی، ایجاد فضایی جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

به گفته وی، همچنین نشست هم اندیشی با حضور مدیران صنعت نمایشگاهی کشور در حاشیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش برگزار می‌شود.

طاهرخانی یادآور شد: این نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱:۳۰ دایر است.

انتهای پیام/

برپایی نمایشگاه فرش دستباف در قزوین از سوم دی ماه

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار