یگان پاکسازی ارتش سوریه در مناطق تازه آزادشده از اشغال گروه‌های تروریستی در جنوب این کشور انواع سلاح‌های آمریکایی و داروهای اسرائیلی کشف کرد.

کشف انواع سلاحهای آمریکایی و تجهیزات اسرائیلی در مناطق آزاد‌شده جنوب سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع نظامی ارتش سوریه در گفتگو با خبرگزاری سانا گزارش داد که یگان پاکسازی روز شنبه در جریان عملیات پاکسازی مناطق تازه آزادشده در مناطق جنوبی، انبار بزرگی از انواع سلاح‌های آمریکایی و تجهیزات پزشکی اسرائیلی کشف کرد.

به گفته این منبع آگاه سلاح‌های ضبط‌شده شامل موشک‌های Vagot و تاو آمریکاست که سازمان‌های تروریستی در حملات هوایی از آنها استفاده می‌کردند. همچنین انواع سلاح‌های سنگین، سبک و نیمه‌سنگین و مقادیر زیادی از مهمات برای تفنگ‌های خودکار و مسلسل کشف شده است که عمدتاً ساخت آمریکا و کشورهای غربی هستند.

انواع مختلف آرپی‌جی و مسلسل برای هدف‌‎گیری اهداف هوایی و همچنین تعدادی تانک، توپخانه و راکت در این انبار کشف شده است که در حمله به مواضع ارتش سوریه و  مناطق مسکونی استتفاده می‌شد.

این منبع آگاه همچنین افزود تجهیزات دارویی و انواع داروهای اسرائیلی در مناطق جنوبی کشف شده که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی هنگام حضور گروه‌های تروریستی در این مناطق، انواع تجهیزات پزشکی در اختیار بیمارستان‌های صحرایی تروریست‌ها قرار داده‌ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار