شبکه اجتماعی توئیتر در اقدامی برخلاف آزادی بیان، حساب کاریری ۲۲ تن از فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی حماس و حزب‌الله لبنان را غیرفعال کرد.

توئیتر حساب کاربری فرماندهان حماس و حزب الله را مسدود کردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی توئیتر که مورد حمایت صهیونیست‌ها و سیاست‌مداران آمریکایی است، با نقض آشکار حقوق بشر و قوانین آزادی بیان حساب کاربری 22 نفر از فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی و حزب‌الله لبنان را مسدود کرد.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که کشورهای اداره کننده شبکه اجتماعی توئیتر همواره خود را حامی حقوق بشر و پایبند به قوانین آزادی بیان معرفی می‌کنند. آمریکا و اسرائیل و دیگر حامیان آن‌ها در سراسر جهان بارها و بارها با زیر پا گذاشتن قوانین حقوق بشر بسیاری از مردم بی‌گناه جهان را کشته و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند ولی به حمایت غول رسانه‌ای تحت اختیارشان سعی در پرده‌پوشی از جنایت‌های بزرگ خود دارند.

با وجود سرمایه‌گذاری‌های عظیم آمریکا و اسرائیل در بخش‌های نظامی و فضای مجازی اما زورگویان این کشورها همچنان از قدرت و همبستگی ملت‌های مظلوم جهان و به ویژه مسلمانان واهمه دارند و به همین دلیل بارها و بارها حساب کاربری فرماندهان نظامی، سیاست‌مداران و نخبگان کشورهای حق‌طلب دنیا را مسدود کرده‌اند تا به هر روش ممکن از انتشار حقایق جلوگیری کنند.


بیشتر بخوانید: مهمترین رخداد‌های تاریخی حماس در سی‌ویکمین سالگرد تأسیس آن 


انتهای پیام/

حساب کاربری فرماندهان حماس و حزب‌الله لبنان در توییتر مسدود شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قاسمی
۲۳:۳۶ ۰۱ دی ۱۳۹۷
مگه ما که لنگ توتیتر امریکایی هستیم
Netherlands
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۷ دی ۱۳۹۷
کسی لنگ توییتر نیس ،بلکه یه فضای برای اطلاع رسانی جهانی
که اکثریت افراد و خبرگزاری های مهم جهان داخلشن و نظرات داخلش میشه گزاشت و خیلی چیزای دیگه.....