فرماندار تایباد گفت: با گذشت ۹ ماه از سال جاری تصادف‌های درون شهری و برون شهری در تایباد ۵۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

کاهش ۵۷ درصدی تصادف‌های درون شهری و برون شهری در تایبادبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حسین شرافتی راد فرماندار تایباد امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان گفت: جاده‌های تایباد یکی از مهمترین محور‌های مواصلاتی شرق به جنوب کشور می‌باشد.

وی افزود: روزانه بیش از هزار دستگاه کامیون ترانزیت در محور‌های این شهرستان از نقاط مختلف کشور تردد دارند که نیاز می‌رود مسئولان به حوزه ایمن سازی جاده‌های شهرستان نگاه ویژه داشته باشند.

شرافتی به جایگاه پایانه مرزی دوغارون اشاره کرد و اظهار داشت: پایانه مرزی دوغارون به لحاظ تردد مسافری ناوگان حمل و نقل عمومی رتبه نخست را در بین پایانه‌های مرزی از آن خود کرده است.

وی ادامه داد: شهرستان تایباد اولین ورودی برای اتباع  افغانستان از سمت مرز دوغارون محسوب می‌شود که در واقع یک چشم انداز قلمداد می‌شود و ساماندهی وضعیت جاده‌های سمت مرز دوغارون به تایباد نیز در دستور کار همه مدیران اجرایی شهرستان قرار دارد.

فرماندار تایباد به جایگاه کشاورزی این منطقه و حوزه حمل و نقل باربری تایباد در فصول مختلف سال اشاره کرد و تصریح کرد: بیش از ۸۵ درصد جمعیت ۱۲۰ هزار نفری تایباد به کشاورزی و دامپروری مشغول هستند و با توجه به تردد بالای ناوگان حمل و نقل باری در فصول مختلف سال بویژه در تابستان نیاز می‌رود بستر کاهش تصادف در حوزه برون شهری و درون شهری در محور‌های این شهرستان به حداقل برسد

انتهای پیام//آ. ف


برگزاری جلسه شورای هماهنگی ترافیک در تایباد

برچسب ها: حمل و نقل ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.