اجرای طرح پیشگیری از سرقت در استان ایلام

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان خبر داد.

 اجرای طرح پیشگیری از سرقت در استان ایلام سرهنگ حمید فتاحی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در راستای طرح پیشگیری از سرقت و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان و سارقان، این طرح بصورت هماهنگ و ضربتی توسط ماموران فرماندهی انتظامی استان به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح کاهش ۳۴ درصدی وقوع انواع سرقت‌ها و افزایش کشف ۵ درصدی سرقت‌ها را در پی داشته است، یادآور شد: ماموران انتظامی توانستند در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۵۳ متهم که سابقه سرقت و حمل سلاح غیرمجاز و شرارت را داشته اند، شناسایی و دستگیر کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام ادامه داد: در طول اجرای این طرح، سرقت منزل ۳۴ درصد اتومبیل ۵۹ درصد موتورسیکلت ۳۹ درصد و در مجموع کل وقوع سرقت‌های مهمه کاهش ۳۴ درصدی داشته است.

وی یادآور شد: در طرح انجام شده، ۲۹ دستگاه موتورسیکلت فاقدپلاک و تعدادی اموال مسروقه نیز کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام ضمن اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی اضافه کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی در نوبت‌های متعدد با تمام توان توسط مأموران فرماندهی در سطح استان اجرا خواهدشد.

انتهای پیام/ع

طرح پیشگیری از سرقت در استان ایلام اجرا می شود

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.