۱۳۷۰ خانوار مازندرانی دهه فجر امسال از مسکن مهر برخوردار می‌شوند.

سیدمحمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: ۶ هزار واحد مسکن مهر در مازندران در حال ساخت است که ۱۳۷۰ واحد آن دهه مبارک فجر امسال به افراد تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساخت بقیه واحد‌های مسکن مهر نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر نیز در حال ساخت است که بیش از هزار واحد آن تا ۶ ماه آینده به مردم واگذار می‌شود.

نظری گفت: بر اساس آیین نامه اجرائی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن ۴۸ هزار مسکن مهر در مازندران باید ساخته می‌شد که تاکنون ۴۲ هزار واحد آن ساخته و بهره برداری شد.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: پیش بینی می‌شود پرونده مسکن مهر مازندران تا خرداد ماه سال آینده در مازندران بسته شود.

وی با بیان اینکه برای حمایت از تولید و عرضه مسکن آئین نامه اجرایی طرح مسکن اجتماعی تا دو هفته آینده ابلاغ می‌شود، افزود: اداره کل راه و شهرسازی  آمادگی دارد  تا ۱۰ هزار خانوار کم درآمد و زیر پوشش نهاد‌های حمایتی استان را زیر پوشش این طرح ببرد.

نظری گفت: پرداخت تسهيلات با اقشار کم درآمد برای ساخت یا خريد مسكن ، پرداخت تسهيلات به سازندگان مسكن استيجاری، ساخت مسكن استيجاری و پرداخت وام قرض الحسنه برای وديعه مسكن در این طرح پیش بینی شده است


انتهای پیام/ک



تحویل ۱۳۷۰ واحد مسکن مهر دهه فجر در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.