۱۲۲ میلیون تومان برای خـرید و ساخت ۹ واحد مسکونی خانوار‌های  تحت حمایت فاقد مسکن  در رامسر هزینه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با بیان اینکه ۱۲۲ میلیون تومان برای خـرید و ساخت ۹ واحد مسکونی خانوار‌های  تحت حمایت فاقد مسکن  در رامسر هزینه شد، گفت: ۸۷ درصد از بودجه تعین شده برای خرید و ساخت مسکن مددجویان شهرستان رامسر در سال گذشته، امسال محقق شده است.

وی با بیان  اینکه از برنامه‌های ویژه کمیته امداد رامسر، سرعت بخشیدن به امر خانه دار شدن مددجویان است، افزود: این نهاد تا سقف ۲۰ میلیون تومان برای خرید و ساخت مسکن شهری مددجویان تحت حمایت کمک بلاعوض اختصاص داده است که در کنار آورده اولیه خانواده می‌تواند مشکل مسکن نیازمندان را مرتفع کند.

سرایی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد، اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی خانوار‌های تحت حمایت بدهکار به مسکن مهر است و بر اساس سیاست‌های جدید کمیته امداد، خدمات مسکن محرومان  با جدیت و حمایت مالی گسترده تری نسبت به گذشته ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار و ۳۱۵ خانوار کمک معشیت بگیر تحت حمایت کمیته امداد رامسر قرار دارند، افزود:  ۸۵ خانوار مددجو در رامسر  مستأجر هستند.

وی گفت: واگذاری انشعابات رایگان آب، برق، گاز، پروانه شهری و روستایی و عوارض شهرداری به مددجویان با همکاری سازمان‌های مربوطه ازجمله خدمات این بخش است.

سرایی افزود: کمیته امداد برای حمایت از افراد نیازمند و مددجویان تحت حمایت بسیاری از برنامه‌های خود را با همکاری خیران و مردم نوع‌دوست  شهرستان رامسر  اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ م

ساخت ۹ واحد مسکونی برای مددجویان رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار