رییس سازمان فضای سبز شهری شهرداری بیرجند از اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در فضای سبز شهر بیرجند و جداسازی آب فضای سبز از آب شرب خبر داد.

رئیس سازمان فضای سبز شهری شهرداری بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ از اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در فضای سبز شهر بیرجند و جداسازی آب فضای سبز از آب شرب خبر داد وگفت: اجرای این پروژه‌ها گامی موثر به منظور صرفه جویی و بهبود کیفیت فضای سبز است.


ابراهیم زاده با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۷۰ درصد از مساحت فضای سبز سطح شهر با اجرای شبکه آبرسانی مستقل شهرداری تحت پوشش قرار دارد، افزود: در همین راستا در سال جاری پروژه بزرگ انتقال آب از چاه میدان قدس به شمال شهر و منطقه مهرشهر به طول ۸ هزار و ۵۰۰ متر، انتقال آب از چاه میدان سفیر امید به پارک پدران آسمانی به متراژ هزار متر، انتقال آب از چاه حاشیه میدان آدینه به پارک سایت اداری به متراژ هزار و ۲۰۰ متر، لوله گذاری جهت انتقال آب از چاه میدان سفیر امید تا مخزن انتهای پاسداران به متراژ ۲ هزار و ۱۶۰ متر و انتقال و توزیع آب در بلوار شهدای عبادی به متراژ ۲ هزار و ۲۰۰ متر انجام شده است.


وی ادامه داد: شهرداری در بودجه سال جاری حدود ۲۰ میلیارد ریال پیش بینی کرده که تاکنون ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.


ابراهیم زاده ادامه داد: در بودجه سال ۹۷ برای اجرای سیستم‌های نوین آبیاری، ۱۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که تاکنون ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه و این پروژه ادامه دارد.


وی افزود: اجرای کامل سیستم آبیاری تحت فشار در پارک سایت اداری به مساحت ۹۵۰۰ مترمربع، پارک آیت ا... بهجت به مساحت ۱۳۰۰۰ متر مربع و پارک پدران آسمانی به مساحت ۱۴۰۰۰ مترمربع انجام شده است.

انتهای پیام/ب

جداسازی آب فضای سبز از آب شرب در خراسان جنوبی

برچسب ها: شهرداری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.