مسئولان باشگاه پیکان طی روز‌های اخیر برای انتخاب سرمربی جدید، سخت مشغول رایزنی با گزینه‌های مختلف هستند.

سکان هدایت پیکان در دستان یک استقلالی /حضور نکونام در تهران قوت گرفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از جدایی مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان مسئولان این باشگاه چند روزی هست که به دنبال انتخاب سرمربی جدید تیم خود هستند و مذاکراتی را با چند مربی صاحب نام لیگ برتری انجام دادند که در این میان شانس جواد نکونام و حسین فرکی برای هدایت خودروسازان بیشتر از سایر گزینه های مطرح شده طی روزهای اخیراست.

این باشگاه هنوز با گزینه های سرمربیگری خود به توافق نرسیده است و گفته می شود که علت تاخیر در انتخاب سرمربی جدید این است که ،پیکانی ها قصد دارند با سرمربی جدید فقط برای یک نیم فصل قرار داد ببندند اما گزینه های مدنظر از جمله حسین فرکی خواستار عقد قراردادی به مدت حداقل یک فصل هستند. در روزهای اخیر باتوجه به اینکه جواد نکونام با مسئولان نساجی مازندران دچار مشکلاتی شده است، بنابراین گفته می شود که احتمال حضور نکوی فوتبال در پیکان شهر بیش از پیش وجود دارد، اما همچنان هیچ واکنشی از سوی مدیران این باشگاه قدیمی پایتخت نشان داده نشده است. در حالی که تمرینات تیم فوتبال پیکان از چند روز پیش بدون سرمربی آغاز شده است و طهماسبی با اعلام مسئولان این تیم تا انتخاب سرمربی جدید هدایت خودروسازان را برعهده خواهد داشت.

مدیران باشگاه پیکان برای حضور قدرتمندانه در نیم فصل دوم رقابت ها باید هرچه سریعتر سکان هدایت تیم خود را به مربی طراز اول بسپارند تا بتوانند ناکامی های نیم فصل اول را با نتایج ایده آل جبران کنند. علاوه بر این اکثر تیم ها به دنبال جذب بازیکنان مد نظر خود هستند، اما پیکانی ها در ابتدا باید سرمربی خود را انتخاب کنند و در اولویت بعدی طبق لیست اعلام شده توسط سرمربی جدید اقدامات خود را برای جذب بازیکنان مد نظر انجام بدهند.


بیشتر بخوانید:

نفر: طهماسبی تا انتخاب سرمربی جدید تمرینات پیکان را زیر نظر دارد

فرصت سوزی پیکانی‌ها در انتخاب سرمربی جدید

زمان معرفی سرمربی پیکان مشخص شد


انتهای پیام/

نکونام در یک قدمی پیکان قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار