معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان از ارائه بسته‌های تشویقی ویژه به کارفرمایان توسط این نهاد خبر داد.

ارائه بسته‌های تشویقی ویژه به کارفرمایانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا خواجه معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی( ره) استان کرمان به همکاری خوب کارفرمایان با این نهاد در جذب و اشتغال مددجویان تحت حمایت و فرزندان آن‌ها اشاره کرد و گفت: کارفرمایانی (صاحبان مشاغل خرد و کلان) که از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان و فرزندان آن‌ها به‌کارگیرند از بسته‌های تشویقی ویژه این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: کارفرمایان درصورتی‌که از فرزندان مددجویان تحت حمایت به‌کارگیرند به ازای به‌کارگیری هر فرزند مددجو مبلغ ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به آن‌ها پرداخت می‌شود و درصورتی‌که پنج نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت را به‌کارگیرند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به آن‌ها پرداخت خواهد شد و همچنین کارفرمایان می‌توانند از ارائه آموزش‌های موردنظر کارفرما توسط این نهاد به مددجو بهره‌مند شوند.

خواجه ادامه داد: پرداخت ۱۰۰ درصدی حق بیمه مددجو به مدت دو سال توسط این نهاد از دیگر بسته‌های تشویقی کمیته امداد به کارفرمایانی است که نیروی کار موردنیاز خود را از بین مددجویان تحت حمایت و فرزندان آن‌ها تأمین کنند.

وی افزود: کارفرمایان می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان کرمان و یا از طریق تماس با شماره تلفن ۳۴۳۲۲۶۶۱۴۷ اطلاعات بیشتری نسبت به این بسته‌های تشویقی کسب کنند.

گفتنی است:کارفرمایان در صورت به‌کارگیری فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان می‌توانند از هر دو بسته تشویقی همزمان بهره‌مند شوند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار